nasr

non

nasr

non

5 اشتباه بزرگ بعد از برگزاری نامزدی!

دوران نامزدی دوارنی شیرینی است بعد از تلاش ها و رفت و آمد ها بالاخره نامزد شده اید و حلقه ی نامزدی در دست دارید. با موفقیت  سپری کردن دوران نامزدی و برنامه ریزی صحیح برای مراسم عروسی و زندگی آینده باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به آن میپردازیم.





هرکسی را که میبینید به عروسی دعوت نکنید

ابتدای دوران نامزدی هنوز مشخص نیست که چه نوع مراسم عروسی قرار است برگزار کنید و هر خانواده چند نفر میهمان دارد پس بهتر است که بدون برنامه ریزی کسی را به مراسم عروسی خود دعوت نکنید, زیرا دعوت را نمیتوان پس گرفت. پس بهتر است ابتدا نحوه و تعداد میهمان های عروسی مشخص شود و بعد با کارت دعوت عروسی از میهمانان خود را دعوت کنید.


نگویید که تمام هزنینه های عروسی بر عهده من است

این اشتباهی است که برخی داماد ها مرتکب آن میشوند و با نزدیک شدن به مراسم عروسی بیشتر از گفته خود پشیمان میشوند. ضمن اینکه خانواده عروس نیز ممکن است ناراحت شود. پس بهتر است در این رابطه صحبت نکنید تا مخارج برگزاری عروسی بر اساس رسوم تقسیم شوند.


برنامه ریزی را به طور کامل به پدر و مادر خود نسپارید

هیجانات دوران نامزدی ممکن است شما را از برنامه ریزی درست مراسم عروسی دور کند. اگر برنامه عروسی را به طور کلی به پدر و مادر خود بسپارید ممکن است جوری برنامه ریزی کنند که مورد قبول شما و نامزدتان نباشد. مثلا دوستان خود را دعوت کنند در حالی که شما ترجیح میدهید که مراسم جوانانه تر باشد. بهتر است که خودتان برنامه ریزی عروسی را انجام دهید و با شرکت های خدمات مجالس معتبر همکاری کنید.


خانواده نامزدتان را جدی بگیرید

اگر در برنامه ریزی عروسی و مراسم عروسی فقط از خانواده خود استفاده کنید بی شک خانواده نامزدتان از دست شما ناراحت میشوند پس بهتر است از همین ابتدای زندگی مشترک با خانواده همسر خود تعامل داشته باشید.


اولین لباس عروسی که خوشتان آمد نگیرید

خیلی از عروس ها اولین لباس عروسی که میبینند را میخرند و ممکن است بعد از مراسم عروسی نیز از انتخاب خود خوشحال باشند.  اما توجه داشته باشید که انتخاب لباس عروس بسیار مهم است پس حتما چندین لباس عروس را ببینید و بعد یکی را انتخاب کنید.


برای برگزاری مراسم نامزدی با قیمت مناسب  حتما و حتما مانند عروسیتان چندین جا رو ببینید و با دفاتر تشریفات عروسی مشورت نمایید تا بتوانید بهترین و به صرفه ترین را انتخاب کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.