nasr

non

nasr

non

انتخاب تالار عروسی - یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های عروسی !!!

انتخاب تالار عروسی - یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های برنامه ریزی جشن عروسی انتخاب تالار یا باغ تالار محل برگزاری مراسم است. حداقل شش ماه قبل از تاریخ برگزاری عروسی خود باید نسبت به انتخاب تالار عروسی خود اقدام کنید. برای انتخاب باغ تالار  یا تالار عروسی ، باید نکات ریز و درشت را در نظر بگیرید و معیارهای زیادی را در ذهن داشته باشد. در اینجا برخی از مهمترین معیارها برای انتخاب تالار یا باغ محل برگزاری عروسی را ذکر می کنیم.




موقعیت و دسترسی شهری
تالار محل برگزاری جشن عروسی شما می بایست از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی شهری ، وضعیت مناسبی داشته باشد. شاید مهمترین موضوع در انتخاب باغ تالار همین باشد. چرا که مهمانان شما می بایست این مسیر را طی کنند و چنانچه دسترسی به محل برگزاری عروسی شما بنا به دلایلی مثل : ترافیک و یا واقع شدن در خارج از شهر ، مشکل باشد باعث کلافه شدن و خستگی مهمانان شما خواهد شد. از طرفی سعی کنید تالار یا باغ محل برگزاری عروسی را در نزدیکی آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی خود انتخاب کنید چرا که خود شما هم می بایست این مسیر را طی کنید و چنانچه این اماکن دور از هم باشند ، دیر در جشن خود حاضر خواهید شد. هیچ چیز بد تر از این نیست که عروس و داماد موقع شام به جشن خود برسند.


ظرفیت سالن پذیرایی عروسی
وسعت تالار یا باغ محل برگزاری جشن عروسی شما ارتباط مستقیم با تعداد مهمانان شما دارد. اگر تعداد مهمانان شما کم هستند ، سالن بزرگ و وسیع برای برگزاری عروسی شما مناسب نیست چرا که مهمانان شما در آن پراکنده می شوند و عروسی شما خلوت و سرد به نظر می رسد. بنابراین در صورتی که تعداد مهمانان شما کم هستند ، یک سالن کوچکتر را برای پذیرایی در نظر بگیرید. در ضمن درهر صورت ، از مسئول تالار یا باغ سوال کنید که در صورت لزوم آیا صندلی اضافه برای پذیرایی دارند یا خیر؟


سقف سالن پذیرایی
سقف سالن یا تالار پذیرایی باید بلند باشد . سالن های با سقف کوتاه دلگیر هستند و مهمانان احساس خفگی خواهند کرد. سقف تالار از نکاتی است که حتما باید در هنگام انتخاب تالار محل برگزاری عروسی ، به آن دقت کنید.


پارکینگ اتومبیل ها
پارکینگ یکی از مهمترین امکاناتی است که باید به آن توجه کنید. تالار پذیرایی یا باغی که جشن عروسی خود را در آن برگزار می کنید حتما باید مجهز به پارکینگ برای اتومبیل ها باشد. قطعا بیشتر مهمانان شما با اتومبیل شخصی خود به عروسی شما می آیند و علاقه ندارند مدت زیادی را در خیابان های اطراف به دنبال جای پارک بگردند و در نهایت نگران امنیت اتومبیل خود باشند. خصوصا اگر ساکن شهرهای بزرگ و شلوغی مثل تهران هستید حتما به این ویژگی توجه کنید.


روکش صندلی ها و رومیزی ها
در هنگام انتخاب باغ تالار یا تالار عروسی ، به رنگ و جنس روکش ها و رومیزی ها توجه کنید. در ضمن حتما به مدیر تالار تاکید کنید که برای مهمانی شما ، روکش ها و رومیزی ها می بایست تمیز باشند و حتی الامکان روز قبل شسته شده باشند و روی این موضوع پافشاری کنید تا متوجه حساسیت شما بشوند. در غیر این صورت ممکن است در روز عروسی شما ، برخی از مهمانان شاهد روکش های صندلی و رومیزی هایی باشند که با انواع و اقسام نوشیدنی ها ، لک شده اند.


انتخاب تالار عروسی رویایی را از کجا شروع کنیم ؟

برای اینکه تالار عروسی مناسب مراسم خود را انتخاب کنید بهتر است ابتدا تاریخ روزی که مراسم عروسی تان است را یادداشت کنید. سپس با تالارهایی که انتخاب کرده اید تماس بگیرید و از آنها در مورد اینکه تالار در تاریخ مورد نظر رزرو شده است سوال کنید. سپس یک قرار ملاقات با مدیریت تالار پذیرایی بگذارید که هم از تالار دیدن کنید و هم اینکه با مدیریت تالار در مورد امکانات تالار پذیرایی صحبت کنید.


آیا شما یک مراسم عروسی رسمی و کامل می خواهید ؟

اگر شما به دنبال این هستید که مراسم عروسی تان طوری برگزار شود که در ابتدای جشن شما مراسم عقد هم داشته باشید پس باید به دنبال تالار عروسی مجلل باشید که یا اتاق عقد مجزا داشته باشد که گنجایش تمام مهمان های مورد نظر شما را داشته باشد و یا اینکه اگر سفره عقد در خود سالن پهن می شود این را در نظر داشته باشید که تمامی مهمانان بتوانند در کنار سفره عقد بایستند.


شما چقدر در انتخاب تالار پذیرایی موفق هستید ؟

بسیاری از زوج ها یک تصویر از تالار عروسی مجلل در ذهنشان است و همه آنها تالارها را بصورت زیبا، بزرگ و باشکوه تصور می کنند. در اینصورت اگر شما تالار مناسب را پیدا کرده باشید که دیگر مشکلی از نظر دکوراسیون داخلی و دیگر امکانات ندارید اما اگر شما دکوراسیون مورد نظرتان را پیدا نکردید می توانید یک سالن و یا باغ خالی را اجاره کرده و با یک خدمات تشریفات عروسی قرارداد ببندید و آنگونه که دلخواهتان است سالن را طراحی کنید. چیدمان و دیزاین سالن عروسی یا باغ عروسی مطابق با سلیقه شما انجام می شود و دیگر نگرانی برای دیزاین مکان مربوطه نخواهید داشت.

پذیرایی تالارها به چه صورتی است ؟

بیشتر هتل ها و تالارهای پذیرایی به یک سبک از مهمانان پذیرایی می کنند. در ابتدای ورود مهمانان چای یا نوشیدنی برای آنها سرو می شود. پس از آن میوه و شیرینی و در پایان جشن عروسی اگر انتخاب شما دیس پرس باشد شما را روی همان میزها سرو می کنند. و اگر سلف سرویس باشد شام روی میزهای مشخص شده تدارک می بینند و مهمانان برای صرف غذا باید به سر میزها بروند. در پذیرایی های سلف سرویس اغلب سالن ها دو نوبت شام را روی میزها می آورند و به اصطلاح خودشان میز را شارژ می کنند.

نکته دیگری که می بایست برای انتخاب تالار عروسی مجلل و رویایی خود مدنظر داشته باشید تعداد مهمانان شما است . در صورتی که مهمانان شما زیاد هستند از تالارهایی که سقف بلند دارند و فضای بیشتری برای مهمانی دارند استفاده کنید و در صورتی مهمان شما زیاد نیستند می توانید از سالن های کوچک تر استفاده کنید تا مهمانان شما در کنار یکدیگر باشند و محیط دوستانه تری فراهم شود.


خدمات عروسی و تشریفات عروسی شامل چیست

سوالی که شاید در ذهن همه به وجود آید ، اصلا برای چه باید به خدمات مجالس و تشریفات عروسیمراجعه کنیم ، یک موسسه خدمات مجالس یا تشریفات عروسی برای خدمات عروسی یا تشریفاتعروسی چه کار انجام میدهد .




در ابتدا مهمترین خدمات عروسی یک موسسه خدمات مجالس زمانبندی وظایف عروس و داماد قبل از برگزاری جشن عروسی می باشد . دومین امر مهم برای خدمات عروسی یا تشریفات عروسی که به عهده خدمات مجالس و تشریفات مجالس می باشد ، مدیریت و برنامه ریزی و ارتباط با سالن عروسی و یا باغ عروسی می باشد . سومین امر که امری بسیار مهم و وظیفه یک مجری تشریفات مجالس و خدمات مجالس است مشاوره و راهنمایی در رابطه با باغ عروسی یا سالن عروسی انتخابی با توجه به سلایق و نیاز های عروس و داماد و بودجه و تعداد میهمانان عروس داماد می باشد . چهارمین وظیفه یک تشریفات مجالس و خدمات مجالس برای خدمات عروسی و تشریفات عروسی همانطور که از اسمش پیداست ، ارایه بهترین طراحی مراسم نامزدیو عروسی است که با توجه به فصل مراسم عروسی ، بودجه عروس و داماد و سلیقه و نظارات عروس و داماد می باشد . پیشنهاد گروه موزیک  مراسم عروسی با توجه به روحیات خلق خو ، سن عروس داماد و بودجه عروس داماد و همین طور قومیت و اهلیت عروس داماد و اگر دارای رسوم خاصی هستند نیز پنجمین وظیفه ی موسسه و مجری خدمات مجالس و تشریفات مجالس می باشد . انتخاب و معرفی گروه فیلم برداری و عکاسی نیز ششمین وظیفه یک موسسه خدمات مجالس و تشریفات مجالس با توجه به تاریخ مراسم ، شرایط باغ عروسی و سالن عروسی انتخابی ، سلیقه عروس داماد برای انتخاب لکیشن می باشد . پیشنهاد سفره عقد عروس داماد نیز با توجه به سلیقه و دیزاین مراسم و چیدمان کلی گل آرایی در مراسم عروسی نیز هفتمین خدمت و وظیفه به عهده مجری برگزاری مراسم عروسی و جزو خدمات عروسی و تشریفات عروسی می باشد که بر عده موسسه تشریفات مجالس و خدمات مجالس است . راهنمایی در زمینه انتخاب عاقد و برگزاری مراسم عقد در روز مراسم که میتواند به صورت سوری یا حقیقی و تاثیر بسزایی در کیفیت مراسم و نحوه برگزاری مراسم عقد نیز دارد که این نیز هشتمین وظیفه به عهده مجری برگزاری مراسم عروسی و جزو خدمات عروسی و تشریفات عروسی می باشد که بر عده موسسه تشریفات مجالس و خدمات مجالس است . نهمین وظیفه که به عهده تشریفات مجالس عروسی و خدمات مجالس عروسی است که جزو مهمترین وظایف خدمات عروسی و تشریفات عروسی است راهنمایی در زمینه اجاره ماشین عروس ، گل آرایی دسته گل و ماشین عروس که بیشترین حد زیبایی سالن عروسی و باغ عروسی به این بخش مربوط میشود و این بخش باعث منحصر به فرد شدن و خاص بودن مراسم عروسی است . دهمین امرکمک به انتخاب در زمینه چاپ کارت مدعووین می باشد که برای معرفی ابتدایی سالن و مراسم عروسی شما در برابر میهمانان مراسم شماست و در نهایت برای میهمانان به عنوان یادگاری از مراسم شما می ماند و مجری انتخابی خدمات مجالس و تشریفات مجالس برای معرفی هر چه بهتر شما از زیباترین و لوکس ترین ها برای کمک به عروس و داماد انتخاب میکند که این نیز جزو خدمات عروسی و تشریفات عروسی می باشد . یازدهمین وظیفه برای یک مجری تشریفات مجالس و خدمات مجالس عروسی که این هم جزو خدمات عروسی و تشریفاتعروسی می باشد معرفی مزون لباس عروس و معرفی برای لباس داماد می باشد و همچنین دوازدهمین هم مانند قبل معرفی سالن زیبایی و آرایشگاه برای عروس و داماد است . کمک به انتخاب کیک عروسی با توجه به دیزاین مراسم و گل آرایی و چیدمان سالن عروسی یا باغ عروسی نیز به عهده تشریفات مجالس و خدمات مجالس عروسی نیز جزو خدمات عروسی و تشریفاتعروسی است .


خدماتمجالس غرب تهران و تشریفات عروسی در تهران با بهره مندی از روش های طراحی روز دنیا و به کار گیری از نیروهای مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا به ایده آل ترین مراسم خود برسید و از آن لذت ببرید .

5 اشتباه بزرگ بعد از برگزاری نامزدی!

دوران نامزدی دوارنی شیرینی است بعد از تلاش ها و رفت و آمد ها بالاخره نامزد شده اید و حلقه ی نامزدی در دست دارید. با موفقیت  سپری کردن دوران نامزدی و برنامه ریزی صحیح برای مراسم عروسی و زندگی آینده باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به آن میپردازیم.





هرکسی را که میبینید به عروسی دعوت نکنید

ابتدای دوران نامزدی هنوز مشخص نیست که چه نوع مراسم عروسی قرار است برگزار کنید و هر خانواده چند نفر میهمان دارد پس بهتر است که بدون برنامه ریزی کسی را به مراسم عروسی خود دعوت نکنید, زیرا دعوت را نمیتوان پس گرفت. پس بهتر است ابتدا نحوه و تعداد میهمان های عروسی مشخص شود و بعد با کارت دعوت عروسی از میهمانان خود را دعوت کنید.


نگویید که تمام هزنینه های عروسی بر عهده من است

این اشتباهی است که برخی داماد ها مرتکب آن میشوند و با نزدیک شدن به مراسم عروسی بیشتر از گفته خود پشیمان میشوند. ضمن اینکه خانواده عروس نیز ممکن است ناراحت شود. پس بهتر است در این رابطه صحبت نکنید تا مخارج برگزاری عروسی بر اساس رسوم تقسیم شوند.


برنامه ریزی را به طور کامل به پدر و مادر خود نسپارید

هیجانات دوران نامزدی ممکن است شما را از برنامه ریزی درست مراسم عروسی دور کند. اگر برنامه عروسی را به طور کلی به پدر و مادر خود بسپارید ممکن است جوری برنامه ریزی کنند که مورد قبول شما و نامزدتان نباشد. مثلا دوستان خود را دعوت کنند در حالی که شما ترجیح میدهید که مراسم جوانانه تر باشد. بهتر است که خودتان برنامه ریزی عروسی را انجام دهید و با شرکت های خدمات مجالس معتبر همکاری کنید.


خانواده نامزدتان را جدی بگیرید

اگر در برنامه ریزی عروسی و مراسم عروسی فقط از خانواده خود استفاده کنید بی شک خانواده نامزدتان از دست شما ناراحت میشوند پس بهتر است از همین ابتدای زندگی مشترک با خانواده همسر خود تعامل داشته باشید.


اولین لباس عروسی که خوشتان آمد نگیرید

خیلی از عروس ها اولین لباس عروسی که میبینند را میخرند و ممکن است بعد از مراسم عروسی نیز از انتخاب خود خوشحال باشند.  اما توجه داشته باشید که انتخاب لباس عروس بسیار مهم است پس حتما چندین لباس عروس را ببینید و بعد یکی را انتخاب کنید.


برای برگزاری مراسم نامزدی با قیمت مناسب  حتما و حتما مانند عروسیتان چندین جا رو ببینید و با دفاتر تشریفات عروسی مشورت نمایید تا بتوانید بهترین و به صرفه ترین را انتخاب کنید.


چگونه لباس عروس مناسب را انتخاب کنیم؟

انتخاب لباس عروس

اول از همه بودجه خود را برای خرید لباس عروس تعیین کنید

قبل از تعیین بودجه، هرگز سراغ لباس‌های گران قیمت نروید چون بعدا یا مجبور می‌شوید پول خیلی زیادتری خرج کنید یا از خرید خود راضی نخواهید بود.




_ مجلات مختلف عروس، مزون لباس عروس، سایت‌های مخصوص عروسی و... همه را نگاه کنید تا یک ایده خوب در رابطه با لباس‌تان پیدا کنید


در قدم اول شما باید بدانید چگونه لباسی می‌خواهید: یک لباس کلاسیک یا مدرن آستین‌دار یا...


_ در این مرحله شرایط اتاق عقد خود را نیز در نظر بگیرید، یادتان نرود زمان و فصل عروسی شما نیز در مدل لباس شما موثر است.


_ اندام خود را در نظر بگیرید

مهم نیست که شما لاغر هستید یا چاق! قد کوتاه هستید یا قد بلند!‌ به هر حال مدل مناسب شما یافت خواهد شد که شما را زیبا و جذاب کند. مهم این است که قبل از اقدام به خرید به این موضوع فکر کنید که معمولا چه مدل لباس هایی با اندام شما تناسب دارند؟ هنگام خرید، این موارد را با فروشنده در میان بگذارید.


_ رنگ پوست خود را در نظر بگیرید

طرح های کلاسیک در رنگ های سفید، کرم،‌ نباتی و ... وجود دارند. اخیرا رنگهایی مثل قرمز و آبی نیز وارد بازار می شوند. پس اصرار به انتخاب رنگ سفید خالص نداشته باشید. مخصوصا اگر رنگ پوست شما هم سفید است. از فروشنده بخواهید به شما در انتخاب رنگ مناسب کمک کند. لباسی انتخاب کنید که شما را سرخ و گرم نشان دهدنه مانند یک روح!


** برای دیدن و انتخاب بهترین مدل ها مزون لباس عروس در کوچه برلن را به شما پیشنهاد می کنیم چراکه بیشترین تنوع و جدیدترین ها در اختیار شما قرار دارد! **


_ قبل از اینکه به خیاط خود سفارش لباس عروسی دهید، حتما به همراه یک دوست یا مادرتان نمونه لباس عروس‌های خیاط را ببینید

حتما چه در مرحله پرو چه در مرحله انتخاب خیاط از نظرات فرد دیگری مثل مادر یا دوست مشورت بخواهید.


_ هنگام انتخاب لباس مدل‌های مختلف را حتما پرو کنید؛ ممکن است مدلی را که فکر می‌کنید به شما نمی‌آید، وقتی می‌پوشید فوق‌العاده زیبا باشد.


_ در تصمیم‌گیری به هیچ وجه عجله نکنید

اگر از لباسی خوش‌تان آمد، برای خرید آن عجله نکنید. بهتر است یک یا 2 روز درباره آن فکر کنید و بعد لباس را بخرید.


_ اگر لباس ایده‌آل خود را پیدا کردید و خریدید به هیچ وجه دیگر لباس‌ها را پرو نکنید. بعد از خرید لباس می‌توانید به سراغ خرید کفش و... بروید.


چنانچه این نکات را در نظر بگیرید ، قطعا بهترین و مناسب ترین لباس را انتخاب خواهید کرد. توجه به این نکات فارغ از اینکه قصد دارید لباس عروسی خود را به خیاط سفارش دهید و یا اینکه حاضر و آماده بخرید ، کمک زیادی به شما خواهد کرد

ویژگی های آتلیه عروس در غرب تهران

در این نوشته به این مسئله می پردازیم که بهترین آتلیه های غرب تهران و یا بهترینآتلیه های شرق تهران واقعا چه ویژگی هایی دارد؟؟؟

قبل از بیان هر موضوع باید به این مسئله جواب دهیم که چرا غرب یا شرق تهران؟

برای خرید هر کالا یا خدمات بهتر است به بورس آن مراجعه کنیم؛ به همین دلیل برای انتخاب یک آتلیه عروس مناسب بهتر است به یک آتلیه عروس در غرب و شرق تهران مراجعه کنیم.




تفاوت صنعت با هنر

امروزه با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی صنعت عکاسی و فیلمبرداری جای خود را به هنر عکاسی داده است و معنا و مفهومی فراتر از انجام اعمال فیزیکی به خود گرفته اند. به طوری که عکاس یا فیلمبردار باید روح خود را درون تصویری که می گیرند، جاری کنند. ثبت تصویر کار نسبتا ساده ایست و صرفا به چند عمل فیزیکی مربوط می شود، اما جاودان کردن لحظات یک موضوع متفاوت می باشد. هنر یک عکاس دقیقا همین است که لحظات خاص را به صورتی ثبت کند که جاودانه شوند. اما چگونه می توان استدیویی را پیدا کرد که چنین ویژگی هایی داشته باشد؟

در ادامه به بیان نکاتی می پردازیم تا شما عزیزان .با توجه به آن بتوانید شیرین ترین لحظات زندگی تان را ماندگار کنید.

بهترین آتلیه عروس غرب تهران و بهترین آتلیه عروس شرق تهران چه ویژگی هایی دارد؟


قیمت مناسب:

اولا این نکته را توضیح دهیم که لزوما قیمت مناسب، همان قیمت پائین نیست. شما می توانید با انتخاب پکیج مناسب نسبت به بودجه ای که در نظر گرفته اید، همان مقدار هزینه کنید


مورد اعتماد بودن:

خیلی از اتفاقات در زمینه ی قرار گرفتن نمونه ی عکس ها و فیلم های عروس و دامادهای عزیز در فضای مجازی توسط افراد و فیلمبرداران ناآگاه و بعضا بی تجربه و بی مسئولیت اتفاق افتاده است که این امر گاها به صورت ناآگاهانه یا آگاهانه اتفاق افتاده است. پس بهتر است در هنگام عقد قرارداد برای فیلمبرداری و عکاسی مراسم عروسی حتما به این نکته توجه داشته باشید که آتلیه مورد نظرتان قابل اعتماد باشد


مورد اعتماد بودن

خیلی از اتفاقات در زمینه ی قرار گرفتن نمونه ی عکس ها و فیلم های عروس و دامادهای عزیز در فضای مجازی توسط افراد و فیلمبرداران ناآگاه و بعضا بی تجربه و بی مسئولیت اتفاق افتاده است که این امر گاها به صورت ناآگاهانه یا آگاهانه اتفاق افتاده است. پس بهتر است در هنگام عقد قرارداد برای فیلمبرداری و عکاسی مراسم عروسی حتما به این نکته توجه داشته باشید که آتلیه مورد نظرتان قابل اعتماد باشد


تجربه ی مرتبط با این کار:

در سال های اخیر شاهد این اتفاق بوده ایم که خیلی از دوستانی که در زمینه های مختلف صنعتی، همایش و سمینار فعالیت می نموده اند، وارد عرصه ی فعالیت در زمینه ودینگ و عکاسی و فیلمبرداری عروسی شده اند. لطفا در زمان انتخاب آتلیه به این نکته دقت فرمائید که آتلیه مورد نظرتان دارای تجربه ی کافی در این زمینه بوده باشد.


دانش فنی:

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب آتلیه عروس میزان دانش فنی اعضا و کادر استودیو می باشد.  لطفا به میزان تحصیلات مرتبط اعضای گروه در آتلیه ای که به آن مراجعه می کنید توجه داشته باشید


تجهیزات حرفه ای و بروز داشته باشند:

اگر کادر فنی یک آتلیه عروس در غرب تهران یا جای دیگر تعهد و تخصص لازم و کافی را داشته باشند، با این حال بدون داشتن ابزار آلات حرفه ای عملا نمی توانند کاری از پیش ببرند. به همین دلیل داشتن تجهیزات حرفه ای یکی از مهم ترین فاکتورها در کیفیت کار شما می باشد. توجه داشته باشید که علاوه بر تجهیزات فیلمبرداری و تصویر برداری، تجهیزات نورپردازی حرفه ای نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که می توانید در توضیحات مربوط. به تجهیزات نورپردازی به اهمیت آن پی ببرید


اخلاق مناسب:

در روز مراسم عروسی، شما عروس و داماد عزیز بی شک دارای استرس می باشید. موضوعاتی از قبیل دیر رسیدن به سالن مراسم عروسی، انجام عکاسی و فیلمبرداری به صورت کامل و با بالاترین کیفیت و حتی در بعضی مواقع تهیه ی وسایل مورد نیاز برای سالن پذیرایی از جمله میوه و شیرینی می تواند جزو مسائلی باشد که باعث شود شما در روز مراسم استرس ها و هیجانات خاصی را تجربه نمائید که این موضوع می تواند بر نحوه ی عکاسی و فیلمبرداری شما تاثیر بگذارد. از این رو انتخاب افرادی که با اخلاق و با تجربه ی کافی خود این موضوعات را از شما دور سازند و راهنمایی های مفید را در اختیار شما قرار دهند، بسیار مهم است.


ارتباط کلامی مناسب:

توانایی برقراری یک ارتباط کلامی مناسب توسط اعضای تیم نکته ای است که می تواند در نتیجه ی کار شما بسیار تاثیرگذار باشد. بارها پیش آمده عروس و داماد عزیز که به دفتر ما مراجعه می کنند می گویند دفاتر قبلی که به آن مراجعه کردیم به طرزی با ما صحبت می کرند که ما احساس راحتی نداشتیم و نمی توانستیم با آن ها ارتباط برقرار کنیم. یک آتلیه دار حرفه ای می داند که شما به اطلاعات تخصصی نیازی ندارید زیرا سررشته از آن ندارید در نتیجه تنها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد که متوجه آن می شود و به دردتان می خورد.


داشتن قیمت مقطوع:

متاسفانه در بعضی مواقع پیش آمده است که هزینه ی نهایی بسیار بیشتر از هزینه ای می شود که در قرارداد ذکر شده است و این امر به علت خرج تراشی اضافی استودیو می باشد. لیست قیمت تمامی وسایل و خدمات باید به صورت شفاف در قرار داد ذکر شود تا شما بتوانید در جریان تمام هزینه ها باشید. در این صورت شما متحمل پرداخت هیچ هزینه اضافی نخواهید شد


داشتن نمونه کار متفاوت و متناسب با همه سلیقه ها:

اگر به یک آتلیه تخصصی عروس تهرانپارس مراجعه کنید می توانید نمونه کارهای زیادی را ببینید. اما کثرت تعداد نمونه کار، دلیل بر کیفیت کار نمی شود. کمااینکه ممکن است نمونه کارهای متعددی را تماشا کنید اما همه ی آن ها شبیه هم باشند. سه فاکتور تفاوت در نمونه کارها، متناسب بودن با همه ی سلیقه ها و کثرت در تعداد نمونه کار، فاکتورهایی هستند که باعث می شوند تا به طور حتم بتوانید نمونه دلخواهتان را انتخاب کنید


مطمئن شوید که نمونه کار فیک نباشد!


بارها پیش آمده که عروس و داماد عزیز شکایت می کنند که کلیپ شان بسیار ضعیف تر از نمونه کاریست که آن ها نشان داده اند یا اصلا شبیه آن نیست. متاسفانه این امر در شرایطی رخ می دهد که نمونه کار برای آن استودیو نباشد و یا به عبارتی کادر فنی آن استودیو در تهیه نمونه کار دخالتی نداشته باشند، در نتیجه توانایی تهیه چنین کلیپی را نخواهند داشت و چیزی که عروس و داماد تماشا می کنند با نمونه کاری که دیده اند تفاوت بسیاری خواهد داشت و این امر بسیار ناخوشایند می باشد. اگر می خواهید چنین مشکلی برایتان پیش نیاید، بهتر است حتما پشت صحنه نمونه کار را مشاهد کنید و به این صورت اطمینان حاصل کنید که نمونه کار توسط کادر فنی همان استودیو تهیه شده است.